Аналіз трафіку e-commerce

За даними незалежних джерел щодо трафіку в e-commerce.

У 2019 органічний трафік обігнав платний трафік, на 15 відсотків – так само частка трафіку збільшилася в порівнянні з 2018 роком.

Рекомендуємо залучати більше трафіку з органіки, за допомогою розміщення унікального тематичного контента- сюди можуть входити не тільки статті, а й фото -відеоматеріал, публікації в соціальних мережах.

Одним з найбільш конверсійних каналів є е-mail, при найнижчому середньому чеку.

Компаніям рекомендують вкладати кошти в retention-маркетинг, і «прокачувати» бренд, як результат збільшення кількості лояльних клієнтів з високим середнім чеком.

Середній чек в Європі, вище в середньому на 30 відсотків у порівнянні з Україною.

А прибуток з мобільних пристроїв, вище на 5 відсотків – наслідок поширення платіжних систем.

З органічного пошуку та платної реклами (контексту) найбільше трафіку і доходу (62 відсотки і 58 відсотків відповідно).

Хочемо зауважити – щоб залишатися впізнаваним брендом, необхідно використовувати всі канали, де є аудиторія потенційних споживачів.