Що найголовніше в роботі SEO-фахівця?

У переліку найбільш популярних digital-професій особливе місце займає SEO-менеджмент. Основне завдання сеошника складається в просуванні сайту і виведення його на лідируючі позиції в пошукових системах. Фактично, кожної компанії, у якої є сайт, буде потрібна допомога SEO-фахівця, якщо керівництво зацікавлене в збільшенні продажів і популяризації бренду.

SEO-оптимізатор повинен знати принципи роботи сайтів і пошукових агрегаторів, основи маркетингу і дизайну, володіти інструментами верстки. Сьогодні в Мережі можна знайти безліч курсів і практикумів з даної теми, але далеко не кожен випускник онлайн-школи буде дійсно кваліфікованим фахівцем. Давайте розберемося, що ж головне в роботі SEO-менеджера.

Досвід і розуміння digital-трендів

Називати себе професіоналом можна тільки після здачі декількох успішних проектів. Саме аналіз власних успіхів і невдач, реальних результатів роботи дозволяє робити висновки про якість проведеної кампанії.

Не варто забувати і про конкурентів: постійне вивчення діяльності інших фахівців підстьобує і стимулює розвиватися. Тренди в сфері digital змінюються чи не кожні три місяці, тому обмін досвідом буде вкрай корисний.

Lifehack

SEO-оптимізованим текстом сьогодні нікого не здивуєш. Більш того, суха інформація, розрахована на пошукових роботів, може відштовхнути реальних читачів. Створюйте контент з урахуванням потреб цільової аудиторії, а не цифрових машин. Агрегатори теж розвиваються і вчаться аналізувати тексти не тільки за наявністю ключових слів. </ P>

Гнучкість і орієнтованість на результат

При формуванні стратегії просування сайту не варто думати, що все написане – це константа. Найчастіше інструменти роботи необхідно коригувати в режимі реального часу, щоб досягти найкращих результатів. Адже головне – це результат, а не плани на папері.

Вкрай важливо прислухатися до побажань клієнта, а не сліпо, але впевнено проштовхувати своє бачення. Кожен кейс індивідуальний, тому вироблення стратегії слід підходити неупереджено. Ваш досвід в сфері SEO – це база, на якій буде створюватися унікальна схема популяризації ресурсу.

Lifehack

Коли починаєте перегляд або зміна тегів title і description, задійте відразу всі наявні сторінки. І робіть це на першому етапі просування інтернет-ресурсу. Як показує практика, результативність поетапної оптимізації значно нижче.

Попередній аудит сайту замовника і його конкурентів

Перед початком роботи кожен відповідальний SEO-фахівець проводить детальний аналіз сайту клієнта і його прямих конкурентів. Грунтуючись на результатах аудиту і вибудовується стратегія просування. Ні в якому разі не навпаки.

Крім того, вивчення сайту замовника може виявити слабкі сторони ресурсу, недоліки наявного контенту. Всі мінуси необхідно усунути до початку повномасштабної рекламної кампанії. Не бійтеся переписувати і адаптувати тексти під сучасні стандарти. Часом необхідно повністю оновити інформацію на сайті, щоб запустити просування.

 Lifehack

Нарощування маси не повинно бути легковажним. Купівля шаблонних статей на сайтах-одноденки не призведе до підняття вашого ресурсу в пошуковій видачі. PR-матеріали необхідно писати з нуля і розміщувати на відомих широкому колу читачів новинних порталах, тематичних сторінках.

Учитися і захопленість

SEO-менеджмент – це не та професія, яку легко повністю освоїти за 2-3 місяці. Вчитися ефективно просувати сайти можна роками, оскільки нові інструменти з’являються регулярно, а стратегії оптимізації змінюються і удосконалюються. Джерел отримання корисної інформації чимало: книги і блоги, лекції та вебінари, профільні офлайн-заходи.

Крім цього, шукати натхнення можна в суміжних сферах діяльності: дизайн, програмування, рекламі, візуальних мистецтвах, аналітиці. Для SEO-менеджера, закоханого в свою роботу, будь-яка нова інформація може стати поштовхом для зльоту.

Lifehack

Візьміть собі за правило мінімум раз на рік проходити курс підвищення кваліфікації. Навчальні конференції для новачків і професіоналів проводяться досить часто по всьому світу. Підпишіться на кілька тематичних блогів або каналів, щоб залишатися в курсі новин. Вступайте в дискусії та бесіди, щоб дізнаватися думку колег і висловлювати свою.

Комунікабельність і ввічливість

Спілкування з клієнтом – це важлива частина ведення проекту. Замовник повинен знати і розуміти всі дії SEO-фахівця. В іншому випадку ви ризикуєте нарватися на недоречні запитання і претензії до загального бюджету. Обумовлюйте всі свої кроки, пояснюйте навіщо потрібні ті чи інші інструменти. Відкритість SEO-менеджера і його готовність до спілкування – це показник впевненості в собі і професіоналізму.

Lifehack

Заведіть загальний чат з замовником в месенджері. Нехай це буде окремий діалог зі звітами, відповідями на питання і планами на найближчий час. Завдяки цьому клієнт відчує себе безпосереднім учасником кампанії з просування, а ви будете завжди тримати руку на пульсі.

Як бачите, SEO-фахівець повинен володіти широким набором якостей. Крім професійних знань і умінь, важливо зберігати допитливість розуму, активність і відкритість. Недарма про представників даної професії говорять «open mind people».