Це трафік – який ви отримуєте з пошукових систем наприклад, Google, Yandex.
Називається також – пошуковою видачею або пошуковим трафіком, на даний момент є найбільш затребуваним джерелом залучення клієнтів.
Основними перевагами даного трафіку
- Вартість залучення клієнта (відвідувача), на порядок нижче – чим при використанні інших каналів, обумовлена відносно невисокими витратами на оптимізацію ресурсу, при постійному зростанні трафіку.
- При припиненні робіт по СЕО просуванню, на якийсь період (в залежності від конкуренції в ніші), трафік буде збережуться
- довіру клієнтів, є також одним із критеріїв у виборі стратегії по рекламної компанії, орієнтованої на СЕО трафік так як високі позиції у видачі у ресурсу, кажуть потенційному клієнту, що він працює досить давно.
У будь-якому випадку даний канал є одним з визначальних у виборі рекламної стратегії, що не виключає використання інших.