Як правильно скласти мета тег title

Сьогодні ми докладно розповімо вам про основи складання та оптимізації на сайті мета-тегів title.

Що таке мета-тег title?

Title – це елемент HTML-розмітки, який пояснює користувачам сайту і роботам пошукових систем за допомогою текстового опису, який саме контент перебувати на посадкової сторінці.

Він виводитися в заголовку вікна веб-браузера і в результатах органічної видачі пошукових систем у вигляді посилання на певну сторінку

Важливість тега title

Даний тег є одним з основних чинників ранжирування, тому дуже важливо провести правильну оптимізацію цього елемента.

Кожному оптимізатору необхідно знати що:

  • правильно складені title можуть істотно збільшити приплив відвідувачів на сайт;
  • це перше, що бачить користувач переходячи на сторінку з пошукової видачі, по суті;
  • неправильно складені мета-теги можуть повністю перекреслити всі інші роботи по просуванню сторінок сайту в пошукових системах;
  • від правильного написання тега залежить релевантність сторінки до запитом, за якими сайт просувається в пошукових системах;
  • криво і неприродно складені title, можуть викликати недовіру людей при пошуку інформації;

Основні принципи складання title

  • Перед початком робіт необхідно зібрати широке семантичне ядро ​​і визначити найважливіші пошукові запити.
  • На початку тега повинен бути прописаний основний ключ.
  • Використовуємо інші ключові слова з семантичного ядра (т.зв. хвіст запитів).
  • Якщо сайт просувається під певний регіон, обов’язково прописуємо топоніми.
  • При просуванні певного бренду – додаємо його в кінець заголовка.
  • Рекомендована довжина тайтла – в діапазоні 50-70 символів.
  • Заголовки повинні виглядати природно, не пишіть теги тільки для роботів – піклуйтеся про своїх відвідувачів.
  • Кожен тег повинен бути унікальний як мінімум в рамках вашого сайту, а ще краще – на просторах усієї світової павутини.
  • Після складання завжди перевіряйте вашу роботу на наявність граматичних і орфографічних помилок
  • Необхідно знати основні норми грамотного російської та української мов (або інших мов під які оптимізуються сторінки)

Потрібно пам’ятати, що title – це всього лише один з багатьох елементів оптимізації сторінки, крім нього на сторінці ще є інші заголовки і тексти. Тому не намагайтеся запхати в нього абсолютно все ключі з семантичного ядра.

Основні помилки при формуванні мета-тега title

При складанні тайтлів робиться маса критичних помилок, спробуємо виділити основні з них:

  • Складання тегів інтуїтивно, без використання семантичного ядра і чіткої структури сайту.
  • Використання підсилюють прикметників, по типу вигідний, самий, великий.
  • Використання стоп-слів і займенників, ці слова не враховуються пошуковими словами і відсіваються як сміття.
  • Написання у вигляді переліку запитів з основних ключів.
  • Перелік міст через кому.
  • Використання назви бренду на початку заголовка.
    Використання великих літер
  • Складання тайтлів за допомогою єдиного одноманітного шаблону.

Дотримуючись цих постулатів ви зможете вичавити максимум користі з оптимізації мета-тегів і істотно скоротити бюджет на посилальне просування.