Сьогодні ми докладно розповімо вам про основи складання та оптимізації на сайті мета-тегів title.
Що таке мета-тег title?
Title – це елемент HTML-розмітки, який пояснює користувачам сайту і роботам пошукових систем за допомогою текстового опису, який саме контент перебувати на посадкової сторінці.
Він виводитися в заголовку вікна веб-браузера і в результатах органічної видачі пошукових систем у вигляді посилання на певну сторінку
Важливість тега title
Даний тег є одним з основних чинників ранжирування, тому дуже важливо провести правильну оптимізацію цього елемента.
Кожному оптимізатору необхідно знати що:
- правильно складені title можуть істотно збільшити приплив відвідувачів на сайт;
- це перше, що бачить користувач переходячи на сторінку з пошукової видачі, по суті;
- неправильно складені мета-теги можуть повністю перекреслити всі інші роботи по просуванню сторінок сайту в пошукових системах;
- від правильного написання тега залежить релевантність сторінки до запитом, за якими сайт просувається в пошукових системах;
- криво і неприродно складені title, можуть викликати недовіру людей при пошуку інформації;
Основні принципи складання title
- Перед початком робіт необхідно зібрати широке семантичне ядро і визначити найважливіші пошукові запити.
- На початку тега повинен бути прописаний основний ключ.
- Використовуємо інші ключові слова з семантичного ядра (т.зв. хвіст запитів).
- Якщо сайт просувається під певний регіон, обов’язково прописуємо топоніми.
- При просуванні певного бренду – додаємо його в кінець заголовка.
- Рекомендована довжина тайтла – в діапазоні 50-70 символів.
- Заголовки повинні виглядати природно, не пишіть теги тільки для роботів – піклуйтеся про своїх відвідувачів.
- Кожен тег повинен бути унікальний як мінімум в рамках вашого сайту, а ще краще – на просторах усієї світової павутини.
- Після складання завжди перевіряйте вашу роботу на наявність граматичних і орфографічних помилок
- Необхідно знати основні норми грамотного російської та української мов (або інших мов під які оптимізуються сторінки)
Потрібно пам’ятати, що title – це всього лише один з багатьох елементів оптимізації сторінки, крім нього на сторінці ще є інші заголовки і тексти. Тому не намагайтеся запхати в нього абсолютно все ключі з семантичного ядра.
Основні помилки при формуванні мета-тега title
При складанні тайтлів робиться маса критичних помилок, спробуємо виділити основні з них:
- Складання тегів інтуїтивно, без використання семантичного ядра і чіткої структури сайту.
- Використання підсилюють прикметників, по типу вигідний, самий, великий.
- Використання стоп-слів і займенників, ці слова не враховуються пошуковими словами і відсіваються як сміття.
- Написання у вигляді переліку запитів з основних ключів.
- Перелік міст через кому.
- Використання назви бренду на початку заголовка.
Використання великих літер - Складання тайтлів за допомогою єдиного одноманітного шаблону.
Дотримуючись цих постулатів ви зможете вичавити максимум користі з оптимізації мета-тегів і істотно скоротити бюджет на посилальне просування.