Як вибрати фахівця або компанію з SEO просування сайту

Напевно вам вже траплялися різні СЕО-агенції, які говорять все про позитивний результат для вашої компанії, від їх роботи, пропонують різні вартості своїх послуг.

Як визначити відповідність заявленої вартості в просування сайту, і кінцевого результату, коли немає якихось зрозумілих критеріїв роботи агенств, тим більше якщо замовник не розуміє – взагалі що таке SEO просування.

На що варто звертати увагу при виборі SEO-фахівців

1. Основа всього СЕО просування (розкручування) сайту це якісне велике семантичне ядро. Пул комерційних запитів за якими вас буде знаходити ваш потенційний клієнт в пошуку GOOGLE) Після збору семантичного ядра, усунення технічних помилок на сайті, які не дають, або заважають якісно ранжуватися сайту в пошуку GOOGLE.

2. Приступаємо до внутрішньої оптимізації сайту.

Під широке семантичне ядро, зібране раніше, або оптимізуються вже існуючі сторінки, або створюються нові, зі своїм унікальним контентом, мета-тегами, впровадженими елементами внутрішньої розмітки і т.д.

3. Наступний етап – зовнішня оптимізація.

На підставі аналізу ТОП – конкурентів, складається посилальна стратегія, формується анкор- лист, починається плавне нарощування маси з тематичних, трастових ресурсів.

Результат робіт SEO-фахівців

Спостерігаємо, плавне зростання позицій через 1 -2 місяці, після початку внутрішньої оптимізації.

Основний критерій якісної роботи СЕО агенції – зростання позицій по семантичному ядру.