Таргетингової реклама в соціальних мережах
З таким явищем як таргетингової реклама стикався кожен користувач соціальних мереж, а це кожен 7 осіб на планеті.

Таргетингова реклама в соціальних мережах – це рекламні оголошення (банера), які з’являються в персональній стрічці користувачів з припискою «реклама».
Відмітна особливість таргетинговой реклами – показ реклами тих послуг і продуктів, які складаються в колі інтересів користувача на маршруті інформації, заповненої в профілі та історії активностей.
Якщо порівнювати тергетінговую рекламу в соціальних мережах з контекстною рекламою в пошукових мережах, то контекст – це показ реклами, коли вже сформувався споживчий запит, а таргетинг – це показ реклами який покликаний сформувати цей запит. Тобто створити потребу купити / замовити саме цей товар / послугу.

Ефективність таргетинговой реклами
На рекламному ринку України найбільш затребуваною є таргетингової реклама в соц. мережах Facebook і Instagtam. Ці мережі виглядають найбільш привабливими для рекламодавців. Це легко пояснюється:

Facebook — найпопулярніша соціальна мережа в світі, а це 1,32 мілліадра активних користувачів. Аудиторія Facebook в Україні зараз стрімко зростає, а вікова категорія користувачів є найбільш платоспроможної.

Instagram — це соціальна мережа, де користувачі діляться своїми фотографіями і відео зі своїми передплатниками. Так само це потужний і ефективний інструмент для реклами товарів і послуг на багатомільйонну аудиторію.
Рекламні вузькоспрямовані оголошення мають високу ступінь ефективності, тому застосування таргетіновой реклами на майданчиках соціальних мереж знаходить все більшого поширення.
Замовляючи сьогодні таргетингової рекламу в соціальних мережах —
Вже завтра Ви почнете отримувати істотний приріст клієнтів і покупців!
Таргетингової реклама в Facebook виводиться по правій стороні сторінки, в форматі невеликої картинки, тексту і заголовка. Оголошення можуть відображатися у вигляді стовпчика від одного до чотирьох штук, показуються в новинній стрічці.
Оплата реклами в Facebook залежить від точності настройки оголошення, а також фактора оплати, за клік або показ оголошення.

- Місце проживання
- Демографія (стать, вік)
- Сімейний стан
- Інтереси (хобі, захоплення)
- Знання мов
- Освіта
- Місце роботи, інше
Структура таргетинговой реклами в соціальних мережах приблизно однакова. У Instagram оголошення показується в новинній стрічці користувача і складається з зображення / відео і короткого опису, є можливість вставити кнопку в публікацію.
Реклама в Instagram оплачується за клік або дію.

- Місце проживання
- Вікові рамки
- Захоплення і хобі
Як бачимо, виходячи зі специфіки таргетингової оголошень, вони надають ряд вагомих переваг:
- Можливість сформувати точний портрет цільової групи
- Виведення реклами тільки для своєї аудиторії
- Порівняно невелика оплата за клік або тисячу показів
- Детальна статистика
- Можливість оперативно вносити зміни в рекламу
- 1
Тематики Найбільший відгук у соціальних мережах отримують послуги розважального характеру, товари роздрібної групи, все, що пов’язано з красою і здоров’ям. У випадку з товарами і послугами, для покупки яких потрібно більше часу на обдумування кількісний відгук менше, але конверсії такі, ж високі. Найменше затребувані в соціальних мережах юридичні, бухгалтерські, фінансові послуги, а також вузькоспеціалізовані товари групи b2b.
- 2
Зовнішнього вигляду банерів Для того що б визначити яка манера подачі найбільш затребувана в вашої цільової аудиторії, необхідно створити і протестувати кілька банерів з різною візуальною подачею (текст також грає велику роль).
- 3
Актуальності Сезонність можна спостерігати в будь-якому вигляді реклами, таргетинг не виняток. Хоча розмір аудиторії соціальних мереж істотно не змінюється в залежності від сезону, але змінюється його купівельна зацікавленість в певних товарах чи послугах.
Після запуску рекламної компанії Ви можете оцінювати відгук по таким кількісними критеріями:
- ✚кількість лайків \ репоста \ коментарів
- ✚кількість що вступили в групу
- ✚кількість переходів на сайт
- ✚кількість дзвінків
Замовити рекламу в соц. мережах
(098) 454-00-15
Також Ви можете запросити фахівця на зустріч в будь-який зручний для Вас час